N Lokomotivy
Jste nadšenci pro kolejové železnice a modely v měřítku N? Hledáte novou lokomotivu do svého železničního parku? Pak je tato kategorie produktů N Lokomotivy správnou volbou. Najdete zde široký sortiment různých variant. Stačí si jen vybrat a užít si řízení vlaků.
-
V případě sériové výroby některých exemplářů z oblíbené skupiny v-160 ztroskotala DB výkonovou turbínu typu AVCO Lycoming T53-L13 u...
6827,- Kč -
Provoz s akumulátorovými motory byl v Německu zaveden již před první světovou válkou Dvoudílný akumulátorový vagon typu „Wittfeld“,...
15016,- Kč -
Pokles dopravy u německé říše „Reichsbahn“ urychil přechod na řadu lokomotiv Nejhůře se to dotklo základní řady 118 Pokles počtu 118...
6827,- Kč -
Deutsche Reichsbahn v bývalé DDR 1972 zpočátku vybavila tři kusy konstrukční řady 110 vznětovým motorem o výkonu 1 200 PS, což se was...
9534,- Kč -
Společnost RailAdventure GmbH se sídlem v Mnichově je vedoucí společností v oblasti předváděcích a přejezdových cest kolejových vozidel...
5541,- Kč -
Pokles dopravy u německé říše „Reichsbahn“ urychil přechod na řadu lokomotiv Nejhůře se to dotklo základní řady 118 Pokles počtu 118...
10615,- Kč -
Provoz s akumulátorovými motory byl v Německu zaveden již před první světovou válkou Dvoudílný akumulátorový vagon typu „Wittfeld“,...
8727,- Kč -
Re 6/6 jsou šestinosé elektrické lokomotivy švýcarských spolkových drah, které byly zakoupeny jako náhrada za společnost AE 6/6 pro...
7776,- Kč -
S hodinovým výkonem 7 850 6/6 kW a špičkovou rychlostí 140 km/h patří do kategorie 1972 lokomotiv, které byly poprvé uvedeny do provozu ve...
7776,- Kč -
Od roku 1976 do roku 1995 koupila ÖBB 217 kusů čtyřosých tyristorových lokomorových soustav 1044 Lokomotivy s výkonem 5 120 kW a rychlostí...
10820,- Kč -
Od roku 1976 do roku 1995 koupila ÖBB 217 kusů čtyřosých tyristorových lokomorových soustav 1044 Lokomotivy s výkonem 5 120 kW a rychlostí...
6827,- Kč -
Elektrické lokomotivy řady 1216 (Taurrus 3) jsou univerzální vícefázové lokomotivy založené na technice řady Siemens EuroSprinter Brašna...
6827,- Kč -
Dne 24 Ledna 1905 byl na 23,7 km dlouhém kolejnicovém kolejnicovém kolejnicovém provozu zahájen elektrický provoz Byla to první cesta...
8927,- Kč -
Dne 24 Ledna 1905 byl na 23,7 km dlouhém kolejnicovém kolejnicovém kolejnicovém provozu zahájen elektrický provoz Byla to první cesta...
6827,- Kč -
V 60 Letech minulého století vznikla řada E 03 nejsilnější elektromotivní lokomotiva pro použití při cestování V letech 1970 až 1974...
11157,- Kč -
Dvouválcové stroje konstrukční řady 01 se považují za první lokomotivy pro rychlé vlaky, které vznikly v rámci projektu jednotné...
10213,- Kč -
Dvouválcové stroje konstrukční řady 01 se považují za první lokomotivy pro rychlé vlaky, které vznikly v rámci projektu jednotné...
14202,- Kč -
V Rakousku zůstalo po válečných 113 lokomotivách konstrukční řady 52 Poslední exempláře byly vyusteny v roce 1976 a patřily k posledním...
10485,- Kč -
V Rakousku zůstalo po válečných 113 lokomotivách konstrukční řady 52 Poslední exempláře byly vyusteny v roce 1976 a patřily k posledním...
14065,- Kč -
V roce 1935 společnost Lok 01 150 dodávala s číslem 22698 místní Malošel & John v Kassel Společnost Bebra nejprve těžce provozovala své...
10213,- Kč -
V roce 1935 společnost Lok 01 150 dodávala s číslem 22698 místní Malošel & John v Kassel Společnost Bebra nejprve těžce provozovala své...
14202,- Kč -
Řada 62 byla vyvinuta a dodávána společností Henschel pro společnost Deutsche Reichsbahn v 20 Letech 20 Století Stroje byly dvoje parní...
10213,- Kč -
Když se v Německu po válce znovu objevila potřeba nových parních lokomotiv, byly mezi návrhy čtyř lokomotiv předloženy také návrhy pro...
9199,- Kč -
Když se v Německu po válce znovu objevila potřeba nových parních lokomotiv, byly mezi návrhy čtyř lokomotiv předloženy také návrhy pro...
12578,- Kč